دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 اسفند 1402 - 10:24

مجمع انتخابی فدراسیون والیبال| در حضور داورزنی؛ تقوی رئیس فدراسیون شد

مجمع انتخابی فدراسیون والیبال| در حضور داورزنی؛ تقوی رئیس فدراسیون شد
مجمع عمومی انتخابات فدراسیون والیبال در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
کد خبر : 901949

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون والیبال از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۶ اسفند در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای تعیین رئیس فدراسیون برگزار شد.

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و وحید مرادی سرپرست فدراسیون از حضار در مجمع بودند.

امیرحسین منظمی، سیدمیلاد تقوی، پیمان اکبری و محمود افشاردوست از کاندیداهای حاضر در مجمع بودند و محمد منصوری در جلسه حضور نداشت. پیمان اکبری و امیرحسین منظمی نیز از انتخابات انصراف دادند. محمد منصوری در مجمع حاضر نشد.

محمدرضا داورزنی، رئیس سابق فدراسیون والیبال هم به عنوان عضو فدراسیون جهانی FIVB در مجمع حضور یافت.

 پس از شمارش آراء، مهندس سید میلاد تقوی با کسب 61 رای به عنوان رئیس فدراسیون والیبال برای چهار سال آینده انتخاب شد و محمود افشاردوست 6 رای به دست آورد. در این مرحله پیمان اکبری و امیرحسین منظمی به صورت مکتوب و محمد منصوری به دلیل عدم حضور، از حضور در انتخابات انصراف دادند.

اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان  پس از تعیین رئیس فدراسیون والیبال خطاب به مجمع گفت: دوستان نامه‌ای به دبیر مجمع داده‌اند. بر اساس آئین‌نامه وثاقت و امانت باید برای هیئت‌رئیسه رای‌گیری کنیم. مجمع تفویض ندارد و باید رای بگیریم. صندوق رای نشان می‌دهد که نتیجه هیئت‌رئیسه چیست. اگر کم‌تر از حد نصاب باشد، به مجمع عمومی بعدی خواهد رفت.

وحید مرادی و فریبا محمدیان به عنوان نواب رئیس، مهدی اسلامی به عنوان خزانه‌دار و پدیده بلوری‌زاده و منوچهر پورحسن نیز به عنوان کارشناسان خبره از سوی تقوی برای پست هیئت رئیسه معرفی شدند که در ادامه مرادی، محمدیان و اسلامی از مجمع رای اعتماد گرفتند اما آرای بلوری‌زاده و پورحسن به حد نصاب نرسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته